18 April 2009

Resolusi 6/2009 (Edisi Khas)

Resolusi 6/2009 : Video Palsu Mencemarkan imej Perdana Menteri Malaysia Oleh Pembangkang

1. BPN merasa sangat kecewa, sedih dan marah dengan tindakan seorang bergelar Malaysianews yang telah membuat video klip menghina Perdana Menteri Malaysia YAB Dato Seri Najib Tun Razak.

2. Ini kerana jelas ucapan yang diubah dan dicantum menzahirkan satu gambaran palsu yang berbeza sama sekali dengan ucapan sebenar YAB PM dan boleh menimbulkan keresahan berpanjangan rakyat yang pasti akan marah dengan tindakan tersebut.

2. BPN merasakan perbuatan ini sangat kotor, jijik dan tidak berbudi pekerti yang mulia kerana ia melibatkan maruah seorang Ketua Kerajaan bagi negara Malaysia.

3. Perbuatan sebegini perlu dihentikan dengan segera sebelum ia merebak atau menjadi perbalahan antara ahli parti politik pro atau anti kerajaan demi memastikan keamanan dan ketenangan rakyat Malaysia berkekalan sampai bila bila.

4. BPN mendesak pihak berkuasa mengambil tindakan tegas dan keras terhadap individu yang terlibat mencipta atau menyebarkannya, untuk menjadi pengajaran dan iktibar agar tidak lagi berulang pada masa masa akan datang.


Video tersebut ada di bawah ini ( link asal klik sini ):


19 comments:

Abu said...

bodoh btul la korg ni...nak melawak pon x buley ka? podaahhh

pyan KEMAIN™ said...

Ini bukan lawak, video BABI tu menjurus kepada FITNAH, apa itu fitnah...? kalau bukan suatu perkara yg diada2kan.

So, siapa yg benar2 bodoh disini?. :)

Rantong said...

Salam ziarah. Mungkin ini dapat membantu kita diwaktu gawat sekarang.

Rancangan "Who Wants To Be A MillionaireBlogger.Net" kini, ke udara di screen komputer anda. Sertai & daftar sekarang. Kemasukan adalah PERCUMA...

mie said...

ada teknologi pun susah..huU~

amdang81 said...

ada brape banyak resolusi ni? sampai bila nak habis daaa..

cik kiah said...

Salam..

Iskh2..jahat betul si pembuat video ni,tak beretika langsung.Melampau yang teramat sangat nih.Jagalah sket adab tertib

ibnubahri said...

memang dah macam BABI... nak buat cam na... hahahahaahahahah

Muhammad Haidar said...

LAWAK GILER VIDEO NIH...SMPI TEREYAK HAHAHAHA

future phenomenon said...

salam tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

CHAIRMAN KAGA said...

KAH KAH KAH KAH
BABI!
KAH KAH KAH
BPN NI PASTI DAH MENJADI AJEN
BABI!
KAH KAH KAH

MAT KABO said...

Demi Allah dan Rasul, antara orang yang teramat rugi dalam hidup sementara ini ialah orang yang menggunakan kepandaian yang diberi oleh Allah kepadanya itu digunakan ke arah memfitnah apatah lagi kalau orang yang difitnahnya itu seorang pemimpin. Carilah karunia Allah dan janganlah mengetuk pintu neraka.

Mr.Tak Puas Hati........... said...

Tolong Pesan kepada mereka yang terlibat......JANGAN MACAM-MACAM.....

sa said...

secara terang si pembuat video ni telah tunjuk pada kalian perangai buruk busuk hati parti pembangkang.Mereka kata mereka islam,Perjuangkan Islam.Kalo Org yang betul ISLAM takakan sanggup buat video itu..Sapa yang baik sekarang ni??

jamaljlj said...

http://buaya-merah.blogspot.com/2009/07/pendedahan-terperinci-rasuah-dap-di.html

http://buaya-merah.blogspot.com/2009/07/apa-hukumnya-berdemonstrasi.html

http://buaya-merah.blogspot.com/2009/07/amalan-bercanggah-syariat-yang-di.html

http://buaya-merah.blogspot.com/2009/07/pandangan-bekas-mufti-perlis-terhadap.html

http://buaya-merah.blogspot.com/2009/08/rumah-mewah-pemimpin-pakatan-rakyat.html

http://buaya-merah.blogspot.com/2009/08/politik-bukti-rodziah-ismail-adun-batu.html

PUTERA UMNO KUALA PILAH said...

Apabila sesama manusia tidak lagi tahu menginsafi kewarasan dan kecerdikan akal kurniaan Allah, maka inilah yang terjadi.

Pemimpin yang seharusnya dihormati difitnah begini. Jika pemimpin Pembangkang diperlakukan begini, maka UMNO itu jahat segala2nya.

Memburukkan Ketua Kerajaan bererti memburukkan Negara. Di mana semangat patriotisme rakyat Malaysia?

Banyak jalan lain untuk berhujah dan berdakwah. Jika yakin semua rakyat Malaysia tidak suka pada Dato Seri Najib, lawanlah dengan jalan Demokrasi sebenar. Jaadilah ahli Politik, dan yakinkan Pengikut serta pengundi dengan Ideologi Tuan2.

Ingat! Parti Pembangkang yang hanya tahu membangkang selalu memberi ungkapan Rakyat! Seorang warganegara juga membawa erti rakyat. Selalu diungkapkan rakyat menolak UMNO dan BN.Buktikan terlebih dahulu, keputusan PRU ke 12 menunjukkan kemerosotan sokongan pada BN, tetapi belum tentu berterusan ke PRU 13. Belum ada lagi pungutan suara diadakan untuk dijadikan landasan menunjukkan rakyat menolak UMNO atau Dato Seri Najib Tun Razak sebagai PM.

Yakinlah, jika sampai Hari Kiamat PAStidak dapat memerintah Malaysia, perjuangan PAS selama ini pastinya sia2 dengan mempermaikan Agama Islam sebagai modal Politik mencari sokongan dan populariti. Perjuangan yang Ikhlas pasti sentiasa mendapat keredhaan dari Ilahi dan akhirnya mencapai kemenangan.

Jika UMNO dilihat lemah ketika ini, lupakah rakyat Malaysia betapa lemahnya PAS dalam setipa PRU sebelum ini? Kenapa tak bubar dan tutup sahaja Parti Keadilan yang hanya ada 1 kerusi Parlimen pada PRU ke 11/2004. Politik sudah pastinya ada turun naik.

Jika PAS tidak dapat memerintah, maka Islam tidak dapat ditegakkan di Negara Malaysia ini! Adakah semata-mata Islam akan berjaya jika jawatan PM Malaysia disandang oleh ahli PAS? Adakah Allah SWT turunkan ISLAM untuk PAS atau PAS untuk Islam? Itupun kalau Pemimpin DAP dan Keadilan Izinkan, merasalah Presiden PAS berangan-angan jadi PM @ TPM.

Bagi menang dan perintah Malaysia dahulu, baru bercita-cita besar.

semaremas said...

Jelas dan terang lagi bersuluh. Beginilah sifat dan budaya yang akan menjadi tonggak budaya hidup bermasyarakat Malaysia jika PR memerintah negara ini.

Jelas juga daripada komen-komen yang menyokong tindakan biadap si pembuat video tersebut.

Budaya seperti inikah yang dinamakan sebagai perjuangan Islam dan menegakkan keadilan serta hak samarata ?

Ianya tidak lain melainkan budaya memusnahkan semua yang ada.

Tolaklah kepimpinan PR dan budaya yang di bawa oleh mereka!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

Template by : Che Moq