26 December 2008

KENYATAAN MEDIA BLOGGER PEMBELA NEGARA



KENYATAAN MEDIA


BLOGGER PEMBELA NEGARA ( BPN ) TERHADAP BLOG HINA AGAMA ISLAM


BPN memandang serius blog blog yang menghina Islam dan juga Nabi Muhammad yang semakin berleluasa sekarang... Ia menggunakan identiti yang disyaki palsu dan sangat berani menyentuh sensiviti agama Islam termasuk menghina Nabi orang Islam iaitu Nabi Muhammad s.a.w..


Beberapa blog telah seperti http://surind.blogspot.com/,http://pedestrianinfidel.blogspot.com/ termasuk terbaru blog http://adibahahmad.blogspot.com adalah antara blog blog yang telah dikenal pasti menggunakan ruang siber untuk mengguris hati umat Islam di seluruh dunia..


BPN akan melawan habis habisan blog yang telah berani secara terang terangan mencemar kesucian agama Islam sedangkan umat Islam tidak sedikitpun disuruh menghina agama lain, demi memelihara keamanan dan kestabilan negara Malaysia.


BPN menggesa Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan tegas terhadap blogger tersebut yg sengaja ingin merosakkan perpaduan rakyat M'sia yg berbilang bangsa & agama.


BPN juga tidak akan membenarkan blogger muslim menghina agama agama lain bahkan akan menuntut mereka menghormati kepercayaan agama selain Islam meskipun dalam masa yang sama tetap beriman dengan penuh keyakinan bahawa Tuhan yang Esa ialah Allah dan Nabi Muhammad itu pesuruh Nya..



Yang Benar,


PANGLIMA PERANG CYBER

http://penembak-tepat.blogspot.com


Yang Dipertua,

Blogger Pembela Negara ( BPN )


Blog rasmi BPN : http://parlimenbpn.blogspot.com

18 comments:

gotahlantun said...

Salam. Ontahlah loteh den tengok sekarang nii.. kalau den dapek oghang tu memang den hompeh cukup.sampai modaa...

Tai said...

ya, saya amat bersetuju sekali. mari kita siarkan kenyataan media ini di semua blog yang menyertai BPN.

Taminsari said...

Salam semua..

Kes Kapt ( B ) Zahar masuk PAS...

http://perisik-rakyat.com/search?updated-min=2008-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&updated-max=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=50

baca tu....dia basuh abe mie kita

Irzuan said...

salam perjuangan,

Mohon jasa baik BPN letakkan isu Freemason di blog masing-masing. PEWARIS MALAYSIA berhasrat mengesa Freemason diharamkan di Malaysia. Maklumat lanjut boleh di dapati di

http://pewarismalaysia.blogspot.com/2008/12/bertahun-gerakan-freemason-bertapak-di.html terima kasih.

Amz CamPro said...

aku menyokong penuh! hal agama tidak boleh dipandang remeh dan mesti ditegakkan dan diutamakan...bangsa dan tanahair akan seiring maju apabila agama diutamakan! Teruskan usaha BPN...!

Amie said...

Setuju2...... Kesucian Agama Islam WAJIB kita pertahankan.....Surah Al-kafirun ayat-5: "Untukmu agamamu, dan untukkulah agamaku....Tlg hormati kami org Islam!!!! kami x pernah menghina atau mengganggu mana2 agama lain tetapi apabila agama Islam kami yg suci ini dipersendakan dan dihina merupakan satu tindakan yg melampau dan kami umat islam melalui BPN akan tekad MEMPERTAHANKANNYA..... InsyaAllah prjuangan BPN akan peroleh kejayaan dan keberkatan drpdNya......Hidup BPN!!! Hidup Malaysia!!! Hidup ISLAM!!!!!

Anak Kuala said...

bagaimana saya ingin menjadi ahli BPN.
www.pemudapadangrengas.blogspot.com. Terima kaih

Unknown said...

Saya berminat menjadi ahli BPN selari dengan hasrat blog saya sendiri.

http://suaraperpaduanmelayu.blogspot.com

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Tuan,

Salam hormat dan salam seperjuangan dari saya Zainol Abideen @ MAHAGURU58 , Presiden Muslim Bloggers Alliance.

Saya menyokong usaha tuan mendaulatkan Islam dan mengembalikan martabat Melayu ke tempat sepatutnya.

Bersama sama lah kita berusaha menyedarkan sesama Ummah akan perlunya Muslim Malaysia bersatu dan bertaut mendirikan Daulah Islamiyah di Malaysia mengikut kemampuan dan daya masing masing.

Maklumkan saya jika perlu sebarang kerjasama dan bantuan.

Insya Allah.

Hubungi saya di talian 016-3969881 atau 019-3353916.

Wassalamualaikum Warahmatulillahi Ta'ala Wabarakatuh.

alongwantaiping said...

salam semua

Panglima Perang Cyber said...

Salam MahaGuru58 @ hamba MahaEsa .

Terima kasih atas sokongan dan saya berharap kita dapat jalinkan kerjasama erat sesama kita.

Tq dan salam perjuangan menjaga agama bangsa dan negara.

rezqeen hill said...

guys !

tgk blog ni..
dia kenekan kite..

http://fikiranlicin.blogspot.com/

~♥ UmmiAnni ♥~ said...

salam PBN..

tahniah kerana berusaha menubuhkan satu badan untuk menjaga alam maya in dari diceroboh oleh pemikiran yang jahat dengan membuat blog menghna agama Islam..sebab saya lihat takde satu pon badan yg menjadi pemantau kepada penulis2 blog yg sesuka hati mengeluarkan kenyataan2 yg berbau penghinaan terhadap agama Islam..

harap PBN dapat menjadi pemantau(macam polis la kat alam cyber ni)..

wallahualam

.@blogger.com said...

Salam. semoga tujuan murni ini akan terlaksana. Selagi kita ada kesepakatan tentu akan dapat capai kejayaan.

Asrol said...

http://perisik-rakyat.com/2009/01/bpn-tu-apebende-woi-penjahanam-negara.html

Soalan dah ada pada tajuk, tinggal nak bagi sikit pemahaman je dekat pembaca untuk buat kesimpulan... dekat bawah ni aku amik serba sikit artikel-artikel dari geng-geng BPN dan aku komen sikit-sikit.

Apa respon pembaca pulak? tinggalkan komen korang... geng-geng BPN pun digalakkan untuk mempertahankan diri. dekat sini kita amalkan demokrasi... komen korang tidak akan ditapis... apa yang hangpa komen itulah diri hangpa... kalau hangpa mencarut, semua pembaca tau... sendiri mau hingat..!

Dari Blog 916 - DUN BOTA : Sila adakan PRK semula.

* Katak si katak lompat,
* Lompat lah tinggi-tinggi,
* Rakyat Bota dah mula meluat,
* YB mereka nk jadi menteri.

Komen aku : Kalau aku jadik rakyat DUN Bota, mestilah aku nak ADUN aku jadik Menteri... kenapa pulak 916 meluat pulak ADUN Bota nak jadik Menteri??? meluat atau PHD (Perasaan Hasad Dengki) ?

Oi... BPN ni nak Blogger Pembela Negara ke Blogger Penjahanam Negara? nampak gayanya kalau BPN berkuasa, jahanam la semua DUN sebab wakil DUNnya takat boleh jadik wakil je ADUN je, tak leh lebih-lebih... Kalau dapat offer jadik Menteri Kewangan pun tak leh terima pasai depa "meluat"... bingai sungguh... SAH JAHANAM NEGARA Malaysia kalau dapat dekat geng-geng BPN ni... akai pendek..!

Dari blog Abang Tuah - KEFAHAMAN PAKATAN RANAP DAN BLOGGER PR TEWAS PERMAINAN MINDA.

Komen aku : tu gambar lembu ke kambing? kalau dah binatang lembu dengan kambing pun tak dapat nak beza, apa lagi nak bezakan perkara-perkata yang baik dan buruk?

Orang yang tak kenal antara lembu dengan kambing ni nak bela negara? JAHANAM NEGARA Malaysia macam ni...

Dari Blog abe MIE terjah 2009 : GONG XI FA CHAI DAN ADUN LEMBU- NASARUDDIN?

* Tindakan ADUN Bota yang kini tidak mahu berkhidmat dengan kerajaan bukan satu perkara yang perlu diperanjatkan kerana Datuk Nasa memang 'dilembu' kan oleh Anwar. Kenapa dia tak pilih PAS? Kenapa tak pilih DAP yang memang lama sudah wujud sebagai pembangkang di Malaysia? Kan DAP dan PAS sudah lama 'meng-lembu-kan' rakyat Malaysia dengan janji-janji rumput yang segar?

Komen aku : ADUN Bota tidak mahu berkhidmat dengan kerajaan??? kih kih kih kih kih... abe MIE ni rupanya berotak lembu... soklan untuk abe MIE - siapakah Kerajaan pemerintah di Negeri Perak Darul Ridzuan???
A - Pakatan Rakyat.
B - Barisan Nasional.

Harap abe MIE makan rumput segar dulu sebelum menjawab soklan mudah dari aku... kalau makan rumput kering alamatnya tak terjawab la soklan ni pasai dok terbatuk-batuk je dari tadi... kih kih kih kih kih...

Nasa tu lompat masuk Pakatan Rakyat sebab nak berkhidmat dengan Kerajaan Negeri la abe MIE woi... abe MIE banyak makan semut ke? awat benak sangat..?

Dari Blog GOMO - ANWAR BUNTUT PUNYA OLANG

Komen aku : yang ni aku malas nak copy paste sebab teruk sangat artikelnya... kalau korang nak tengok, korang klik je dekat tajuk tu lepaih tu korang tengok la sendiri post jenis apa GOMO buat sebagai Blogger Pembela Negara...

Boleh ke bela negara dengan post macam tu???

Dari Blog Panglima Perang Cyber - Sajak Maharaja Zhou untuk PAScinta hamPAS yang PASti rugi jika terlePAS

* Hukum hudud mahu dilaksana
* Baru disergah Singh,menggigil pula
* Didepan tuan guru lim guan eng menolaknya
* Dalam markaz PAS kuala Ibai disebut-sebutnya

Komen aku : alamak PPC... soklan aku yang dekat [sini] sampai la ni hang tak jawab-jawab lagi ni... macam mana nak bela negara kalau 1 soklan mudah ni hang tak dapat nak jawab?

Ni baghu dalam alam cyber, kalau nak bela negara, bukan takat soklan dalam ni je hang nak kena jawab, dekat luar tu banyak lagi soklan... apa jawapan hang PPC?

Apa pendirian hang berhubung pelaksanaan hukum hudud di Malaysia? kalau tak leh jawab yang ni, macam mana nak bela negara ni? cakap pasai hudud berdegar-degar, tapi bila tanya pendirian... terketaq-ketaq macam ayam berak kaporr... kih kih kih kih kih... Panglima hapa ni?

Dari Blog Perak Bangkit.

Yang ni pun aku malas nak copy paste apa-apa daro blog dia sebab...

Kepada pelayar-pelayat internet yang nak belajar pelbagai jenis bahasa maki-hamun, sebutan-sebutan alat sulit lelaki atau perempuan dalam gaya bahasa Blogger Pembela Negara, bolehlah berkunjung ke blog mahaguru carut Malaysia iaitu Perak Bangkit.

Aku tak reti nak agak dari mana la agaknya Perak Bangkit ni belajaq membela negara Malaysia ni dengan carutan-carutan yang pelbagai.

Tak tau pulak aku negara ni akan terbela dengan carutan. entah... untuk Perak Bangkit, aku ingat hang kena bikin group baru - "Blogger Pencarut Negara" adalah nama yang paling cocok untuk hang...amacam?

Yang lain-lain aku sambung esok... ni pun belum tentu depa dapat jawab... untuk geng-geng BPN yang karektornya berlainan dengan yang aku letak dekat atas tu, rasanya hangpa salah masuk persatuan...

Carik la komuniti lain... aku dok tengok ada jugak geng-geng BPN yang baguih tapi terperangkap. tapi yang jelas sekarang bila sebut BPN... memang tak leh nak pisah ngan sebutan "Blogger Pencarut Negara" a.k.a "Blogger Penghuni Neraka" (yang ni bukan aku bagi, hangpa carik la sendiri sapa yang bagi) a.k.a "Blogger Penjahanam Negara" dll...

Mekasih

toksetiu said...

kita akan terus berjuang..biar mati bertompang paruh takkan misai jejak ke bumi

..toksetiu tawar diri jadi exco Terengganu bagi BPN

jebbat said...

Wahai saudaraku, wahai kaum Muslimin,
Di atas kalimah Lailahaillallah Muhamadulrasulullah.

Saya sebagai hamba allah menyampaikan seruan Allah dan RasulNya.

“Bukanlah dari kami orang-orang yang menyeru kepada assabiyyah, berperang atas dasar assabiyyah dan mati kerana (mempertahankan) assabiyyah” [HR Abu Daud].

Ya saudaraku...
Kembalilah ke jalan Islam dan memperjuangkan Islam bukan atas dasar memperjuangkan Assabiyah iaitu bangsa kerana Rasulullah SAW tidak mengaku akan umatnya yang memperjuangkan assabiyah…

Rasulullah SAW telah mengkabarkannya kepada seluruh manusia bahawa bukanlah dari umat Muhammad jika mereka memperjuangkan bangsa.

Adakah kita hanya mengamalkan ajaran Islam separuh masa dan separuh lagi kita meninggalkannya...???

Allah SWB berfirman :

" Hai orang-orang yang beriman, masuklah kamu ke dalam Islam keseluruhannya, dan janganlah kamu turut langkah-langkah syaitan. Sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagimu " (Al-Baqarah(2):208)

Bersatulah saudaraku dengan kalimah Lailahaillallah Muhamadulrasulullah…!!!
Bersatulah kita di bawah panji kebesaran Islam…!!!

Ingatlah wahai saudaraku...

Sekecil kecil dan sebesar-besar amalan di dunia akan di hitung di akhirat kelak.

MAMPUKAH KITA MENJAWABNYA NANTI APABILA KITA BERDEPAN DENGAN ALLAH SWT...???

Ya Allah, aku telah jalankan perintahmu…

Unknown said...

JQK22are the best online casino gambling portal comprised of dedicated and responsible group of people focused to deliver the best and most accurate information about the online casino industry in general with the best customer service. provides variety of attractive and easy to win promotion such as 100% Welcome Bonus, Daily Deposit Bonus, Live Casino Cash Rebate, Slot Rebate, Sports Cash Rebate and even Birthday Bonanza on your birthday! Besides, also provides their own JQK Poker LC Gaming bonus, 918Kiss & Mega888 Cash Rebate bonus as well. Almost every month or every big event such as Chinese New Year, Songkran, Christmas, we will also provide special promotions! This is part of the reason JQK22 review is one of the tops in Malaysia.

Template by : Che Moq